Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Οι τηλεφωνικές συνομιλίες του πρωθυπουργού - the true ones

Διάβασα σήμερα εδώ πως ο ΓΑΠ είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τους παρακάτω σημαντικούς πολιτικούς (;) για να ενημερώσει; για να ρωτήσει; για να κανονίσει; τι θα πει; τι θα κάνει; τι θα φανερώσει; στην Σύνοδο Κορυφής.

Με τον Θόδωρο:
- Θόδωρε, φεύγω αύριο για την Σύνοδο Κορυφής
- Τι θα φάτε;
- Τα μούτρα μας;;; Θα έρθεις;
- Αχχμμ άλλο ενοούσα, μπα το Χριστινάκι θέλει να πάμε στην μαμά της
- Τι θα πω στην Σύνοδο;
- Να σου βάλουν βαζελίνη.
- Για να μην καώ;
- Τουτ τουτ τουτ (μα πόσο, πόσο, πόσο βλαμμένο είναι;)

Με τον Ευάγγελο:
- Έλα, μου το έ-κλει-σε-εεεεε!
- Χρτς χρτς ποιος χρτς; (τρώει μια μερέντα με λίγο ψωμί)
- Ο Θόδωρας.
- Τι χρρρτς τον ρώτησες χρτς;
- Τι να πω στην Σύνοδο.
- Σλουυυυπ (γλύψιμο κουταλιού), ότι είπες και στην Χίλαρι, σρλοουυυπ, τα ονόματα άλλαξε μόνο.
- Ααα .. δηλαδή: "Αγαπητή κα Σύνοδο, θα ήθελα ..."
- Τουτ τουτ τουτ (σρλουυπ!)

Με την Αλέκα:
- Αλέκα μου, ο Γιώργος είμαι
- Τουτ τουτ τουτ
- Αλέκα μου, μ'ακούς, πάρε το μηδέν, ιιι-ι, ού-ού, Αλεκάκι, τσα, καλέ, μ'ακούς; Ναι;

Με τον Γιώργο:
- Γιώργο; Ο Γιώργος είμαι.
- Εγώ είμαι ο Γιώργος.
- Όχι ο Γιώργος είμαι.
- Ο Γιώργος είμαι εγώ.
- Αααα λάθος.
- Γεια.
- Αντίο.

Με τον Αντώνη:
-Αντώνη;
- Γιώργο;
- Καλά;
- Καλά.
- Πόσο χρόνο έχω;
- Ούτε τρία λεπτά.
- Γιατί;
- Γιατί έτσι.
- Γιατί έτσι;
- Γιατί έτσι έτσι.
- Αααα γιατί έτσι έτσι;
- Γιατί έτσι έτσι και έτσι. Χα!
- Αααα γιατί έτσι έτσι και έτσι Χα!;
.
.
. (δύο λεπτά και 54 δευτερόλεπτα μετά)

- Τουτ τουτ τουτ
- Ι-ι, ου-ου, α-α-α-α, (κλάμα ΓΑΠ) σνιφ, θρούπ θρουπ (ρούφηγμα μύτης) πάλι με ξεγέλασε. Δεν έχω κάποιον να μιλήσω και να με καταλάβει. Τι καημός.

Με την μαμά του:
- Μαμά μου, Μάμι, μάμι;
- Παιδί μου!
- Δεν με παίζουν. . .
- Πάλι γκρίνια ρε Γιωργάκη; Έλεος! Τουτ τουτ τουτ

http://toximeio.blogspot.com/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites